Wednesday, June 19, 2013

Meat ball and briyani



abaikan rupa meat ball ku yg seperti begedil...
dan abaikan kuahnya yg pekat itu..
nak cair nanti letak la air panas..



H: kenapa meatball ni macam tak ada bawang macam hari tu?

W: owhh...kali ni terajin..i cincang bawang tu halus2..dulu tu nampak bawang sebab i malas..cincang besar2...

< dalam hati..ish..dia ni suka masakan aku versi malasnyer style ka?   ;) >

-------------------------------------------------------

H: kata nak wat nasi goreng makan dgn meat ball...mana meat ball?

W: ala..meatball dalam peti ais..lagi pun nasi goreng ni dah mewah sangat banyak udang la..malas nak panaskan meatball dah..esok jer la makan meatball

H: alaaaa...





hari yg malas2 rajin...

wat nasi briyani ntah apa2..
ayam merah..meatball..dan tidak lupa dalca hasil SIL sebab tengok aku kelam kabut lewat sungguh masak hari tu...papedom en.somi lak tolong goreng dan bancuh air cincau..
salad pun aku terlupa nak buat...sabor je la...

last2..gambar nasi jer sempat amek..yg lain tak dan..




4 comments:

  1. gambar tk penting dear, yg penting mereka g tersayang dpt menikmatinya dgn nyaman, kan?

    ReplyDelete
  2. betul kata cik Queenie kita tu, yg penting semua org dpt makan dgn puas, kenyang.kdg2 yg tk cntik tu lagi sedap kan kan?..

    ReplyDelete
  3. Kak Q:
    tq..nasib baik la senonoh gak..kalau rupa tak senonoh..mau tak lalu depa nak makan..hahaha

    ReplyDelete
  4. IndaMarya:
    tq so much..tekak org lain2 kan..asalkan tekak family lalu dgn air tangan kita tu kira dah syukur dah..

    ReplyDelete