Wednesday, September 12, 2012

Ayat-ayat cinta




Di suatu pagi selepas menghantar BIL ke stesen lrt terdekat…


W: patutnya boleh jer abg drop kan hny kat opis dulu…tak perlu la angkut org sampai sini then  nak patah balik…

H:   (sambil tersengih macam kerang busuk)
     Abg saja la nak bersama hny lama2 sket (sebelum gi keje)

W: (sambil menahan gelak)
      Alaa…sebenarnya abg tak tau jalan kan?  ;)
      Mesti nak hny tolong tunjukkan jalan kalau nak dropkan BIL kat lrt satu lagi tu kan?

H:  hehe  (sengih kantoi)


ayat manis konon...cakap jer la takut tak tau jalan...hahahaha 


No comments:

Post a Comment