Monday, March 5, 2012

Carrot Cake





by the way...
this is not my Birthday cake ya..






sebenarnya..aku bukanlah penggemar carrot cake..
tapi tiba2 terasa teringin nak buat satu...motif?
sbb ada balance cream cheese topping kat peti ais..hahahaha

jadi...usah di tanya kenapa buruk benor rupa krim kek ni yer..
tu semua design merapu..tambah lak dah lama bawa keluar dari peti sejuk..dah mula mencair..
i malas nak simpan dalam peti ais..kang keluar masuk keluar masuk...
last sekali nak end up dalam perut ku jua...muahahahaha


ehh..kat atas tu blueberry filling..pun sebab nak perabis jugak...
tapi kan..aku rasa expired date dia macam tahun lepas jer..
buat sambil doa tiada sesiapa sakit perut lepas makan


mujur carrot kek ni tak rasa 'kelobakkan' sangat...
dasat bahasa aku...

sebab pakai nenas dalam tin jugak..
dan patutnya ada kacang walnut..
disebabkan aku ada pistachio jer...halal jer la yer...
rasa ok..tak manis sangat...sbb tu aku suka..

tak rasa ke 'kulitan kayu manis' sangat..hahahaha..bahasa dasat lagi..




sila salahkan camera phone kalau kualiti gambar tak memuaskan..

yang penting..perut aku puas makan...  ;)




No comments:

Post a Comment