Wednesday, January 4, 2012

Nasi Goreng Thai @Jemari

Dah lebih sebulan kantin kat opis ni tak bukak2..
tender lama dah abis...
dah bukak tender baru...
tapi tender baru ni macam ada masalah dalaman lak..tak bukak kedai lagi
mau tau mau..kena la kami menapak jauh sket mencari sesuap nasi...ecehh...ayat tak hingat...

bukannya apa..ikut aku..memang tarak hal jalan dekat tet tu jer...
tapi..dalam geng makan ada lak mak yong sorang..kang bluekk tepi jalan..sapa susah?

kedai dekat pun kena la pi berkereta..tak per..mak yong yg bawak..haha

hari ni setelah buntu nak makan apa..
mari kita try kedai ni..Jemari namanya..
dah lama ada kat sini..
tapi belum terpanggil nak cuba..

hari ni aku cuba nasi goreng thai...

boleh tahan rasa...


tapi gigih presentation...bunga bawang youuuuu!
siap kaler hijau...sah2 rendam pencelup ni..


Selamat menjamu selera ;)



No comments:

Post a Comment