Wednesday, January 18, 2012

Abg Aaron Aziz ka Abg Syaheizy Sam pilihan hatimu?



Mode lagu P Ramle..

Kalau la aku..jadi teman mu..
Masak memasak…serah pada ku…
Kalau lah aku jadi suami…
Kain baju..aku cuci...


Manakah satu..pilihan hati…

Tukang masak ke tukang cuci?


Ehh…

Bukan…

Pilihan yg ada…ehem…
Abg Aaron ke…..tumpang lalu tangan hulur kedepan badan bongkok sket..kepala tunduk dgn muka tersipu2 malu lalu kat depan dgn penuh kesopanan…sila muntah


Or….Syaheizy Sam…auuwww..auuuummm!!



Tak kira la cerita basi ke tak..aku tetap nak tulis gak ni…

Abg Aaron skarang ni menjadi kegilaan ramai gadis kalau tengok drama or movie..
Berpusu2 makcik2 mai masuk panggung..ehh..gadis…

Tapi kan..aku tak da la ikut sangat drama or movie yg dia berlakon…
Cuma tertengok2 sikit2 tu ada..

Badget lelaki macho..sweet..romantik nak mampuih…waaaaaaa….sangatla lelaki idaman kalbu....bikin hati gadis ku mencair.....lemah lutut I tau...tetiba buat pengsan kot2 Abg Aaron mai tolong cepung...berangan..terberak dia angkat aku satgi...berat sangat..

In real life...korang rasa ada ka lelaki macam ni?
Macam susah jer nak cari...



Sapa tengok Bini2 ku Gangster? Angkat tangan..angkat tangan...me..me...tengok  movie download kat laptop jer pon..kantoi cetak rompak...

MAN!!! That’s real!!
Bukan sbb dia ketua gangster or bini dia pun gangster...

Tapi sbb WATAK dia REAL…terus jatuh cinta dengan lakonan Syaheizy Sam…I lap u laling…muah..muah…

Patutla dia leh menang ABPBH..


Aku rasa abg Aaron pun maybe tak mampu berlakon macam tu..
KELAKAR gila..MANJA..SWEET2 jugak..TAK CONTROL macho langsung..memang gaya seorang lelaki normal majoriti rakyat Malaysia...
Ni pendapat aku jer la..

Part paling aku ingat...
Part tengah bersiap nak gi keje...tetiba jatuh tangga...
Bila bini dia lalu dan2 buat2 pumping macam baru pas exercise la konon…cover malu nyer pasal..

Pastu part paling tak tahan....

Part lepas dia kawen lagi satu tu…
Bini kedua dia si Intan Ladyana tu..
Konon malam pertama la..ehem...

perhatian..ni topik org dewasa sahaja..
kanak2 shuuuhh..pi main jauh2..

Cer bayangkan abg Aaron leh ker berlakon goyang pungkoq gedik2 tengah bertowel jer camtu?
Abg Aaron nyer watak kalau mesti control macho nyer kan..sweet2 romantik bikin hati cair nyer style..no..no..no..not so real man..
Abg Sam berlakon part menggoda tu kelakar gila..memang normal la bagi aku…

Ko nak laki romantic ka yg ada sense of humor boleh menceriakan hidup ko?
Konpem la aku nak yg boleh goyang punggong cam abg Sam tu…matikla kalau laki aku baca ni…
yayang…I tau u no hal nyer nak wat cam abg Sam tu…hiks…cover..cover..

Ehh…korang jangan kata aku cakap lucah pulak…
Korang pi tengok dulu movie tu..then korang pikiaq la balik apa yg aku tulih ni…




No comments:

Post a Comment