Wednesday, December 21, 2011

Tupai-tupai

               
sempena family ada kat KL nak jalan2..aku pun amek la cuti Rabu dan Khamis..
sbb adik soang kat Bangi tu takdak kelas Rabu dan Khamis..
Rabu dah gi zoo..so Khamis adalah hari berjimba bg perempuan...
kaum Adam..pak sorang sajala..kena tinggal di hotel..
aku tau mesti dia rimas dok sorang2..apak kan tak boleh hidup tanpa kami..muahahahahaha..

tapi ko sanggup nak ajak dia gi round shopping mall? tobat...tak akan..
dia takkan boleh tunggu..

pg2 buta kami dah masuk midvalley..
aku terus masuk kamdar cari kain utk buat blaus..

takder la round beriya2 sangat gara2 aku usung barang Tupperware berat gila...
tu akibat singgah amek pesanan kat akak Roy..dah ler aku ni naik public transport jer..en.somi keje..
gagah ok bawah 1 shopping bag besaq penuh tupperware jalan midvalley..ko ada?

lunch di food court sahaja..ramai org..almaklum..cuti sekolah..

kami balik hotel..rehat sampai petang..

asalnya aku nak banjer family makan kat bagan lalang..
tapi pak tak larat drive jauh..yer la..dah tua...dah ler bawa keta sampai ke JB..
penat org tua tu..
jangan harap dia nak bagi org lain drive..phobia ke apa dia tu..

lepas tu nak ajak try Istana Bambu..
adhoc plan jer ni..
tak ingat map..
cari tak jumpa..rupanya dah terlepas la..
terus apak hangin...
dia tu mana boleh lambat2..pusing2..
keyword...ko jangan sebut dah silap jalan..
alamat...berdesing telinga nanti...

terus cakap..kita gi makan area Bangi jer la..
dah alang2 nak antaq adik sorang tu..jumaat dia ada kelas..

akhirnya..
kita ke Tupai-tupai sudah..

sempena bday mama hujung minggu nanti..



pineapple chicken


siakap 3 rasa


crispy squid


kangkung masak udang cili


so far..okla rasa..tak mengecewakan sangat..

kat situ ada juga steamboat..lenkali boleh try lak..

selamat hantar adik..turn hantar aku lak..

esok aku pun kerja..depa pun nak balik utara dah...




No comments:

Post a Comment