Wednesday, December 28, 2011

Minat baru berputik

 Mentang2 la I kena pi teambuilding weekend dulu tu...
en.somi pun apa lagi...bersemangat waja gi jogging..

tambah lak bila jumpa kawan2 lama kat kenduri kawan2..
semua tegur cakap nampak dah 'surut'..
lagi la kawan tu kembang semangkuk ingat dah kurus..

almaklum..selepas kawen sebelum kursus dulu..montel jer..
masuk kursus 7 bulan..kurus sket..body dah mantap..i like...

tapi lepas abis kursus...hampeh...naik balik...ni berkat isteri masak sedap kot

mungkin sbb tekanan kerja kot..terus turun balik sket..

ehh..melalut pulak..

sebenarnyer nak cerita..
i pun dengki jugak bila dia dah turun badan..tapi i tak turun2..
dia asyik berkobar cakap tiap2 minggu nak gi jongging la..

i pun nak ikut..tapi......

kena beli sport shoes dulu..
yg ada lama tu dah terkeluar tapak..

semangat punya pasal..
walaupun hujan lebat time nak beredar dari kenduri si Nurul ni...
gagah kami singgah jusco Bukit Tinggi..



hasil...
bukan takat kasut jer beli...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Raket badmintaon sekali uooolllls!



owh...fink lak kasut i...hihi...
i nak kaler furfle...tapi takder size...huhu
fink pun jadila...

semangat tau..selain menyihatkan badan..
dapat mengeratkan hubungan suami isteri..ewahhhh...
Majulah Sukan Untuk Negara..ehh..tetiba..hiks

No comments:

Post a Comment