Tuesday, November 8, 2011

Sandwich Tuna Ketam

Jejari ketam aritu masih ada...
tapi teringin buat sandwich tuna macam ahkak Filla kita ni..
kita campur jer la ketam dalam tuna tu yer..

aku hangin sket camera hp baru ni..
nama jer 5mp..tapi fungsi..takleh ker aku nak tangkap gambaq micro sket..isk...ke aku yg tak reti guna lagi
i miss my old phone camera..
walaupun 3.2mp jer..tapi lens dia cam camera nyer lens..carls zeiss..huhu


memula jer rajin nak potong dua sandwich tu...
peh tu..masing2 ngap sorang satu dua..takder makne nyer ko nak potong...
semua dah selamat masuk perut...

Sekian..wassalam..

eh..boleh ending camni jer?


2 comments:

  1. Hi Harnidah, I think 5pieces will be fine with me. I love tuna sandwiches. Even sardine too.
    Chepat di buat, chepat dimakan.
    Have a nice day.
    Lee.

    ReplyDelete
  2. Hi Uncle Lee...5 pieces?
    No problem...hahahaha

    Have a nice day to u too :)

    ReplyDelete