Wednesday, September 14, 2011

Balik kampung...sahur in the car


Korang selalu balik kampung kol berapa?

kami aritu bertolak kol 3am pagi2 buta Sabtu  27 Aug..
target nak keluar 2.30 am...ada sedikit delay....hihi..

seperti yang dijangka...

highway banyak kereta walaupun pagi2 buta...

semua r n r adalah penuh....

maka..kami telah membuat persiapan awal...

bawa bekal sahur siap2...



wow...hebat gila ko sahur mcD?

itu hanyalah bekas semata2...jangan percaya...

sebab tuan punya badan gigih bangun pukul 1.30am masak benda alah ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ramli chicken burger with egg and fish tempura...

and...
air soya kotak beli 3 kotak transfer masuk botol simpan peti sejuk..sebab nak sejuk punya pasal....

en.somi...sayang tak kat wife u yang gigih bangun awal2 masak utk bekal sahur? ...ngehngehngeh...

mujur adik bongsu jer tumpang balik..kalau akak dia sorang lagi tumpang...
alamat tak muat keta...

serius..aku dah jadi macam makcik2 balik kampung...
segala harta benda aku usung bawa balik....

penuh bonet keta...

ehh...bukan semua barang aku tau...
tu..barang2 mama lagi dah 2-3 kotak...


korang tau tak pukul berapa kamisampai Kulim?

7.15 am...Sabtu...

tuan driver terus tido..
aku?
over excited...sembang dgn mama...tido lambat..huhu..
pastu kena bangun sebab orang nak pasang aircond sampai...huwaaaaaa


 

4 comments:

  1. yelah.. hang boleh borak2 lagi dgn mama sebab dah sedap lalok dalam keta tadi.... macamlah kaktek tatau.....(selalu kaktek salu buat...ekeke...)

    ReplyDelete
  2. ehh..mana ada...chek berjaga dalam keta..sbb takut driver tidoq...chek sekali sekala tidoq2 ayam ja...sbb tu mata chek dah macam panda...

    ReplyDelete
  3. La nie parent pindah kat kulim dah ka,Taman mana ? Ingat dok gelugor lagi..

    ReplyDelete