Wednesday, August 24, 2011

Cookies

Eh...aku lupa cakap yer masa cleaner nak balik ptg rabu lepas tu...
time dia salam aku sempat tegur...
dia suka tengok aku..putih...cantik...
hahahaha.... mujur tak cakap cuma gemok sket jer..kalau kurus lagi cun

akak ni nak cuci umah ke nak tenung muka aku daaa...

ok dah...buat i perasan lebih jer....hiks..


oh ya...
khamis lepas time bukak posa jiran depan umah i umah dia terbakar....
memang bomba datang..tapi tak pasang siren...
anak jiran tepi cakap nampak asap keluar...kat dapur..

tuan umah tak ada...makan kat luar kot...

tapikan..
masih manjadi misteri la punca kebakaran...
wiring ok...
dapur gas mujur kat luar...
ntah la apa yg menyebab terbakar tu...
ada orang baling mercun termasuk dalam cabinet dapur ka?


hari jumaat lepas nyer kuih...
i malas nak buat banyak adunan..


before bakar...
biskut cornflakes


selepas bakar



sepatutnya ni crispy cookies..
tapi i malas nak beli buble rice...

terus i wat jadi chocolate chip hazelnut cookies jer...



so..dah ada 3 jenis cookies dah....
two more to go tomorrow...
hopefully sempat buat 2 jenis sekali....dah ada assistant ;)



No comments:

Post a Comment