Monday, July 4, 2011

Inilah sebabnya kami ke Melaka...

Kenduri di Masjid Tanah...
ada ayam golek y'alll!!!

Mior...akak lesingkan ko kang baru tau...
map kamu tu..very confusing tau...akak sesat sampai nak ke Tanjung Bidara dah..
baper kali pusing daaa..harapkan si Keroll tu datang nak tunjuk jalan..
rupenyer...deme pun sesat...last2..akak jalan dulu..pehtu bagi direction kat diorang...isk..isk..isk..

kalau idak kerana kesiankan kamu..akak dah blah gi umah Hairiah dah...
akak bukannyer ada gps..akak pakai google map jer..tu pun akan print utk sampai Masjid Tanah (MT) jor..
ingat nak guna map kamu tu ler bila dah sampai MT.
rupenyer...masjid solok duku bertukar nama jadi masjid al ihsan yor?


tema merah..susah nau mak blend with other colors..
nampak nau tak reti amek gambau..


pengantin tak sempat makan lagi..i dah nak blah...

congrate to both of u Mior & Effa...
semoga berbahagia selalu...


jom..ke Pernu kite...ada satu lagi kendurinyer...purplewww...!!

sib baik map si Hairiah ni tepat..akak tak sesat dik non...


Hairiah & Adha...congrate!
Semoga berbahagia selalu...




No comments:

Post a Comment