Thursday, June 16, 2011

Wedding - Che Yan & Fairus 22 Mei 2011

Rupanya kawan2 yang lain tak dapat kad..tak sempat di pos kot..
Disebabkan I dah bagi alamat punya awal kat Che Yan...
i sajalah yg dapat kad yer...hehe...

kengkawan nak konvoi...
i cakap kita tunggu kat tol Behrang jer yer..

semua follow i jer la..sebab ada map ;p

tema purple auuwwww..

sib baik hubs kasi can lepak lama sket dgn kawan2...
yer la..semalam i ikut gi kenduri kawan u...i kasi can u lepak...

antara gambar yang ada...

sebelum masuk...sama time lak sampai dgn pengantin...ehehe


ada kompang dan silat...


hai...selesa sungguh che yan duduk..


bogus n bug


x-housemates

anne with Eshan..anak Ida..

mama Eshan kat sebelah..


anak yg merenung mummynya dukung anak orang lain ;)

anak yg merenung nasib yang sama dgn si adik...hehe


baby bertukar tangan....


semua ala2 tak ready jer...tapi cer tengok pengantin lelaki kat gambar bawah ni... :)


apa yg nak di kepohkan tu?


kawen juga akhirnya....kita tunggu last housemate kawen lak pas ni...

ehh...ni bukan..ni dah kawen..ada sorang lagi tak datang...

gambaq kek blurrr..harap maap


patut tutup jer la lampu kat pelamin tu..abis blurr gambaq semua orang...isk...


ladies and children only...



Selamat Pengantin Baru to both of u..
semoga berbahagia selalu...


3 comments:

  1. Hi Harnidah, I really enjoyed looking at all the beautiful pics. Very colourful....
    I sure miss going to Malay weddings, hear the kumpang beats, the delicious foods....
    You're a good photographer.

    Here's wishing the happy couple all the very best as they walk down Marriage Avenue....with sunshine, good health and laughter always.
    Best regards.
    Lee.

    ReplyDelete
  2. Harnida,thanks for sharing.dpt kad,tapi rugi pulak tak dpt pi.terpaksa kerja weekend tu.

    ReplyDelete
  3. Uncle Lee..I'm just a beginner...need a lot of training dowhh..

    Ayda: U r most welcome :)

    ReplyDelete