Thursday, June 9, 2011

Pavlova

Sebenarnya aku tak tahu cafe dia camni...errkkk...
Pasni tak datang dah kot...bukan pasal menu...adalah....sebab lain...
motif utama adalah pencarian pavlova...

datang dengan sorang kawan..both of us choosed set 2.



menarik tak lapik pinggan?


we have shared this pavlova...ermmm...
not to our liking...
sebab...kat layer tengah bahagian lembut tu kami leh rasa hanyir telur putih...huhu
sib baik tak order sorang satu...
kat outer shell tu..the meringue tu memang sedap...


ni pun ok gak...soup leek and potato..


club sandwich..


sangat kenyang kerana sebelum tu kami dah makan sanwich tuna 2 keping...maka...dessert of the day kita tapau..besarnya beg kertas...


box dia simple and menariks...


ni aku tak ingat nama dia..macam almond kek ker apa...biasa2 jer bagiku...


gagal lagi nak makan pavlova yang menepati selera...


No comments:

Post a Comment