Wednesday, June 8, 2011

Cahaya Gembira

Tempat makan yang wajib singgah kalau balik Kulim...Cahaya Gembira

sedap tak terkata..lagi aku suka berbanding nasi kandaq...
ha..camner tu org penang kata ni lagi best dari nasi kandaq?

this is mine...nasi putih taruk kuah gulai ikan..kari sotong..pari bakaq...
perghh....air asam terbaik...sambal belacan pun sedap...ulam2an..

bak kata..semua lauk dia berasa la..

ayam bakar pun ada..kembung bakar pun ada..
mee/bihun sup pun ada
kerabu mangga
kerabu perut
daging
udang
macam-macam ada..
memang kedai nasi campur orang mai makan tengahari...
terbaik!




6 comments:

  1. huii....nampak menyelerakan gambar mknn tuh...nyum nyum...

    ehheee..mula2 baca tajuk ape yg gembira,ingatkan tgh preggy ke apa...rupenye kedai makan la...

    ReplyDelete
  2. kedai nie mmg sdap ngan msakan melayu

    ReplyDelete
  3. Nuha: haha..nama kedai jor yok...
    Anon: tula..kedai ni memang best...menjilat jari...

    ReplyDelete
  4. adoi laa tolong..aku terliuq sudah ni..pari bakaq syokk

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. hahaha...pi kat belammy jer la...dekat sket...

    ReplyDelete