Tuesday, May 24, 2011

Relaxing..sightseeing...

Nama jer balik kampung..sedangkan mama n kakak kerja..
bapak pun ada urusan..
so, i jalan sorang2...wat aktiviti sendiri...

pagi2 lagi dah menuju ker Teratak Spa dekat area Bukit Jambul..
memang harga agak mahal..tapi servis ala2 spa kat hotel la jugak..
sebabnya dia nyer beautician memang yg ada cert..bukan main hentam keromo jer..

manager dia PR sangat bagus.. i liiiike..

cer tengok bilik spa dia..
kat luar pun deco cantik jer..

i amek pakej for Mother's day..

Floral foot bath
body scrub
scalp treatment
hot herbal compress
back and shoulder massage
face massage



time wat scalp treatment tu i tertido..hehe


pastu gi lunch dekat gerai tempat lepak bapak i...
sebab mai lambat..makan apa lauk yang ada ja..
ayam goreng, begedil dengan kuah kari..tak pa..janji sedap gak la..rm 4.50..

air limau suam 6 kupang jer..murah tak?
eh..sebab tokey tak dak duit pecah..air i dia kira 5 kupang jer..sukaaaa....hihi



No comments:

Post a Comment