Friday, May 20, 2011

Kuat menjawab..

kecik2 dulu kan..i sangat kuat menjawab..dah tua ni pun sama
asal ada benda org larang..asal ada benda tak boleh buat..ada jer jawapan i bagi...


i nakal sangat...
dulu kecik2 arwah nenek yg jaga i..
dengan dia la i selalu gaduh..

ada sekali tu kan...
tengah tengok tv..
i kan suka jer tengok cerita orang putih...
rasanya time sekolah rendah kot..

yang nenek ni sebab kurang paham kot bahasa orang putih..maka tak gemor la nengok cerita ceriti begitu..
sebenornyer dia nak nengok  rancangan lain...

sekali tu nenek i sound..

"hang ni asyik tengok cerita org putih tu awat hang nak jadi org putih ka?!!"

u all tau apa i jawab?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




"yang nenek ni nak tengok nyanyi2 ni awat nenek nak jadi  PENYANYI  ker?"




miss u nenek...


No comments:

Post a Comment