Friday, April 1, 2011

Curang..

Lately banyak terbaca dalam akhbar pasal kes kecurangan dan perceraian di sebabkan oleh fesbuk…

Kadang2 terfikir jugak kenapa?

Mungkin sebab tekanan , kekurangan kasih sayang dan perhatian dari pasangan masing2 menyebabkan mereka mencari ‘tempat’ untuk melepaskan kesunyian itu..

In the first place, why u need to add your ex in your friend list?
Itu mengundang bencana tau tak?

Hal yang lepas usah dikenang2..
Sekalipun kita dilanda masalah…please try to avoid contacting the ex..or someone with different gender..
Mula2 jadi tempat meluahkan perasaan..lama2 cinta dahulu kembali berputik…
Tak pasal2 kita merosakkan rumahtangga kita dan rumahtangga dia juga..isk...
dah..malas nak kupas lebih lanjut..paham2 sendirila...

This is just my personal opinion..bukan nak tuju kepada sesiapa..secara general sahaja..

Mujur aku ni bukan selalu online fesbuk..dan kurang berminat..
Same goes to my hubs…
Harap2 peristiwa demikian dijauhkan dari kami…amin..


 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. setankan sentiasa mencari peluang untuk merosakkan hamba Allah. FB ni bukan saja kes curang, mcm2 lagi.. dgn huru-hara di timur tengah..bergaduh mak mertua dgn menantu pun ada..xcaya?..percayalah..

    ReplyDelete
  3. tu la...kita kalah dengan setan tanpa disedari..huhu..

    ReplyDelete