Wednesday, March 23, 2011

Hantaran

Nama pun tajuk hantaran..jadinya aku just nak paparkan gambar2 hantaran adik aku..
masa mula2 adik aku minta tolong gubahkan hantaran..dia siap tunjuk contoh 'base' yang macam dalam majalah pengantin..sebijik ala2 camtu..
kalau dah nak sangat tema silver black ni...dah..jom gi kedai hang pilih sendiri kain yang sesuai nak balut polisterin tu...

bawah ni sireh junjung..aku gubahkan sekali dengan pinang,gambir dan kapur..i like the red rose..nampak cantik sangat kaler merahnya...owh...tidak lupa..terima kasih kat mak che chah kita sebab tolong tebas cantas pokok daun sireh..amek kau sebungkus beg plastik besaq dia bagi..buat mandi sebulan pun cukup ;)


kalau korang perasan masa nikah hantaran cincin ni nampak simple giler..ni aku tambah sket kasi berseri..



aku suka gila kotak jam ni..kalau ko tutup tengok kat belakang dan susun kat rak buku...mesti ko ingat buku...hahahah..buku user manual...macam library lak..


naper wallet dan belt ni tak ada talam? sebab yg aku snap dalam talam adalah blurrr..so, yang ada gambaq tak blurr hanyalah di atas tilam mama yang very the colorful...hahah



ni part yg agak mencabar...dari saat membeli..aku rasa spend setengah jam kat kedai tu dok kira berapa bijik loose chocolate yg aku nak beli..untuk senang di atur..amek..letak..amek letak..mujur SA dia seyum baik jer..dok tengok aku susun macam buat jigsaw puzzle..sampai la saat nak gubah....mencabar sebab ramai yg suruh letak sikit udah..depa nak makan yang balance ;p
time display kat dewan pun seperti yang adik aku agak...asalnya, coklat yang bertaburan tu ada 10 biji semuanya (ayat macam dragon ball please..) bila petang sikit, aku tengok tinggal 8 bijik jer..maka, terus simpan semua hantaran dalam bilik...


ni pihak lelaki bagi..lawa kan tema merah hitam ni..


jamni pun takut hilang, terus adik aku pakai jer..





Sekian...

2 comments:

  1. serius cantik hantaran....nanti kaktek nk terima menantu boleh book nida ek... diskaun kawan2...

    ReplyDelete
  2. hahaha..boleh..boleh..fuhh...lama gila nak tunggu dapat menantu..

    ReplyDelete