Friday, March 4, 2011

Burung apa?

   Di suatu petang selepas menonton rancangan Nona..

   Isteri:  Abg..tadi kat hujung rancangan ada slot video kiriman penonton..cute sangat tengok budak 
             pompuan kecik tu bapak dia rakam video asyik tanya dia burung apa? Dia jawab burung
             murai..macam iklan petronas tu..banyak kali bapak dia tanya sampai dia bengang..sampai dia cakap
             kan dah banyak kali cakap burung murai..burung murai la….sampai dia tak tahan bila bapak dia
             asyik tanya burung apa..terus dia cakap dah diam..diam..diam!!!! hahaha

    Suami: oo…yer ker…  > sambil tersengih..

   Isteri: sayaaannngggg…burung apa?  ;p (sila guna nada manja macam budak2 cakap yer sambil lentok2
             kepala ;) )

   Suami:  Burung muraaaiiii….

   Isteri :  Burung apa?

   Suami:  Burung muraaaiii…

   Isteri:  Burung apa?

   Suami: Burung punai :p

   Isteri:  Alaaaa…yanggg…taknak la burung punai...burung punai tu yang kaler hijau tu ker?

   Suami:  Ader jugak..yang kaler coklat ;p kalau yang hijau tu yang Hulk nyer..

   Isteri:  Abang!!!!!!!!!!!!!! Orang tanya betul2 la!!


Ps: ni entry untuk mereka yang paham jer ;p

Untuk yang tak paham..nah..tengok gambaq bawah ni..


si murai

si punai (gading)






No comments:

Post a Comment