Wednesday, February 2, 2011

ooOOoo..kambing...patutla...

Dialog suami isteri..

Isteri: Abang..hny dah survey pakej ke Krabi..ada satu tu berkenan sangat..tapi mahal sket..mahal sket jer la…

Suami: ada apa pakej tu?

Isteri: honeymoon pakej ni ada la island hopping..gi phiphi island la..spa la..snorkeling..kalau amek yang 5 hari tu ada gi tengok rimau kot..kira ada la jalan belah hutan selain kat laut jer..

Suami: eh..suami aktiviti laut jer ker?

Isteri: a ah..krabi tu bukan pulau rupanya..tapi dia terletak tepi pantai la..pantai yang cantik..limestone…so, aktiviti laut jer la…

Suami: malas ler camni..abang tak suka ler nak aktiviti laut..

Isteri: naper? Abang takut yer...sebab tak reti berenang kan? ;p

Suami: hmmm…(sambil tersengih)

Isteri: but I like….hny kan ikan – pisces..sebab tu suka jer air…abg capricorn ek?

Suami:  a ah..capricorn…

Isteri: Capricorn apa yer?

Suami: kambing..

Isteri: oooOOOooo…kambingggg…..patutlaaaaa…patut takut air…nama pun kambing…




2 comments:

  1. alamak!saya pun capricorn..ingatkan unicorn..ghupernyer kambing ek...tp saya suke mandi..hehehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha...ni kambing mesia mandi la kot...kambing gurun yg takut air gamaknya...

    ReplyDelete