Monday, February 21, 2011

Baju kurung kedah dah pupus ka?

Percaya tak aku cari baju kedah utk MIL kat Jalan TAR tapi tak ada..
ada satu kedai tu jual..but kain cotton yg murah gila..aku rasa beberapa kali pakai konpem jahanam...
yg kain licin punya tak ada..
mostly jual blouse modern...
takkan la nak kena cari kat Penang kot..aku rasa kat bazaar memang ada...

sekarang belum mood rajin nak jahit baju...
memang ada ada spare kain utk jahit selai baju kedah kat MIL...
kesian aku tengok baju kedah cotton yg aku  jahit kat dia dulu pakai sampai dah buruk..
terus aku soh dia wat kain buruk jer..kalau aku tak suruh wat camtu..mesti dia tak sampai hati nak buang sebab aku susah2 jer jahit kat dia...

yg pesen kain licin tu dia pakai jugak..tapi dia kata tak jerap peluh la..dia suka cotton lagi..
insyaallah...ada rezeki dia nanti adalah...



No comments:

Post a Comment