Thursday, January 27, 2011

Tak mengaku anda seorang kaki paw? Ayat 2nd last skali kat bawah ni sesuai untuk anda gunakan..


Seorang adik membuat laporan terkini pada kakaknya…

Adik:  Kak A..aku beli henpon baru….

Akak: over la hang..asik tukaq tepon ja..

Adik: tepon aku rosak aa…aku beli guna duit sendiri la..

Tetiba ada suara sumbang kat belakang menyampuk >> “mama tolong bayaq sama la kat dia..”

Adik:  ma bagi seratus jer la..yg lain aku bayaq…

Akak: hang ni memang la..suka betul paw orang..

Adik: mana ada..dah ma nak bagi..aku terima jer la….

Akak:..ya ka ma nak bagi…tak percaya…hang ni memang kaki paw la…

Adik: aku bukan kaki paw aa…tapi aku pandai cari SPONSOR..  :p

Akak: banyakla hang punya SPONSOR…ceit…


2 comments:

  1. ooo..pas nih nak try cari 'sponsor' la kalo nak beli brg..hehehe...sponsor a.k.a my husband..ekekeke...

    ReplyDelete
  2. haha...kalau orang sanggup sponsor slalu tak pa.. ;p

    ReplyDelete