Monday, January 3, 2011

Kenapa berhijrah?

Mesti ada orang tertanya2 kenapa pindah sini pulak?

Dulu masa mula2 nak start blogging..berkenan dengan w*rdpr3$$ sebab rasa tenang dan tak semak mata memandang..almaklum..kata beginner..

pastu..bila dah mula tengok ramai orang boleh jana pendapatan sampingan..why not?
nak try add nuff nang nyer adv..malangnya..kat blog lama tu tak leh nak letak iklan la..
dah di block awal2...ic...gitu rupanya..
patutla ramai yg kat blogspot ni nampak macam semak jer blog diorang..rupanya semak dengan iklan..hehehehe..

sempena dengan tahun baru ni..apa kata kita berazam nak berblog sambil menjana pendapatan yer..
mudahan ada rezeki...

No comments:

Post a Comment