Friday, January 14, 2011

Birthday Celebration!

Setiap tahun dimulakan dengan menyambut tahun baru dan hari jadi insan kesayangan...walaupun penat baru balik berjalan jauh...ari Sabtu tu kak cik sekeluarga datang menyambut bersama...alang2 kami kuar jap tengahari tu..siap gi makan kenduri...balik terus singgah Giant beli la pizza dan kek..sorry..tak larat sangat nak buat...blueberry kek jer...


muka org tua...  ;p

muka budak nakal yg tak tahan dok tengok kek..aim baik punya...

bawa bertenang sat..makcik jenuh dok kepung dia dari menghampiri kek..

pizza ni mujurdalam koak..tu pun dia dah mula dok tekan2...muka nakal sangat time ni..

ala2 merajuk..surrender la konon...

3 kotak regular pizza..

at last..bday man terpaksa potong kek cepat2 gara2 dah ada budak kecik rosakkan kek dia..seb baik dpt snap gambaq masa tengah elok...

nampak tak kek yg dah comot tu?

ni haa...aku zoom...abis budak nakal tu cekau..

budak tecit ni tu terbeliak mata nak makan kek juga....lidah meleleh jer tengok...the cake is not good for your health ya..u should drink more milk....BM is the best...

Happy Birthday sayang...



No comments:

Post a Comment